Data Simkaarten & Mobiel Internet
online[@]xipoconnect.nl
Data Simkaarten & Mobiel Internet

Betaling, Verzending & Retour

Op deze pagina verschaffen we alle informatie over bestellen & betalen bij XIPO connect. Ook lees je over hoe we verzenden en zie je ons retourbeleid.

Bestellen bij XIPO connect

Al onze producten kun je direct via onze eigen website bestellen. Dit gaat eenvoudig, snel, en veilig. Op een werkdag vóór 17:30 besteld? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt en overgedragen! Bestellingen op zaterdag en zondag verwerken wij maandag, en dragen we ook direct maandag over.

Wij werken samen met PostNL voor het versturen van bestellingen. Vaak betekent dit dat je je bestelling de volgende werkdag in huis hebt (uitgezonderd van maandagen). In sommige gevallen kan dit echter wat langer duren, bijvoorbeeld rondom de feestdagen. Heb je een product voor een bepaalde datum nodig, omdat je bijvoorbeeld op reis gaat? Houd hier dan rekening mee en wacht niet tot het laatste moment, maar bestel alvast van tevoren! Voor verzendingen binnen Nederland houden we een maximale levertijd van 5 werkdagen aan.

Het bovenstaande geldt voor alle bezorgingen binnen Nederland. Woon je in het buitenland, dan is het mogelijk dat een bestelling vaak wat langer onderweg is. Bekijk hier een PostNL-overzicht van alle landen.

Verzendkosten & Levering

Verzending binnen Nederland:

  • Gratis verzending (geen verzendkosten)!
  • Voor 17:30 besteld? Dezelfde werkdag verwerkt en afgeleverd!
  • Bezorging door PostNL.

Verzending naar buitenlands adres:

  • Afhankelijk van land van bestemming. Tijdens het bestellen zie je hoeveel verzendkosten je betaalt.
  • Levering afhankelijk van land van bestemming, zie het eerder benoemde PostNL-overzicht voor de bezorgtijd in werkdagen per land.
  • Bezorging door PostNL.

Bestelling afhalen

Wil je je bestelling liever direct ophalen? Dit is mogelijk op iedere werkdag tot 17:30.  Iedere bestelling op een werkdag kun je dezelfde werkdag nog afhalen. 

Kies je voor het ophalen van je bestelling, selecteer dit dan tijdens het bestellen. Hierdoor hoeven wij geen rekening te houden met verzenden en kunnen we je bestelling alvast klaar leggen.

De locatie voor het ophalen van je bestelling is De Corantijn 31L, 1689 AN in Zwaag.

Betaalmogelijkheden

Het is op de volgende manieren mogelijk een betaling te voltooien:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard (Mastercard & Visa)
  • Bancontact

Retourbeleid

  • Bestellingen mogen worden teruggestuurd binnen 14 kalenderdagen wanneer het gekochte product niet is gebruikt, niet is beschadigd, en de verpakking ongeopend is (of wanneer de verpakking netjes geopend is).
  • De kosten van een retourzending zijn voor de klant. Gaat het om een fout vanuit onze kant, dan betaalt XIPO connect de retourkosten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het eventueel kwijtraken van een retourzending.
  • Waardevermindering tot 100% kan toetreden wanneer er sprake is van een beschadigde of gebruikte retour.
  • Wij betalen binnen 14 dagen na het ontvangen van een retourzending het aankoopbedrag terug.

Net zoals dat gebruikte onderbroeken niet geretourneerd kunnen worden, kunnen data simkaarten welke zijn gebruikt / geactiveerd / toegevoegd aan een account niet worden geretourneerd. Dit in verband met gebruik en privacy protectie van gevoelige informatie per simkaart. 
Zodra een simkaart wordt gekoppeld aan een account, gaan we er van uit dat de levering en aankoop is geaccepteerd en geldt het herroepingsrecht dus niet. Wordt een simkaart vervolgens toch retour gestuurd, dan zijn wij niet verplicht een terugbetaling te doen of kunnen wij een waardevermindering tot 100% toepassen.

Wil je een bestelling retourneren, neem dan contact met ons op via online[@]xipoconnect.nl.

Modelformulier herroeping: Download hier.